Okategoriserade

Zalando❤️Yoga

I samarbete med Zalando

Jag vet att många av er som följer mig här på bloggen/instagram är sugna på att börja yoga. Jag började själv när jag var mitt uppe i ett utmattningssyndrom och jag överdriver inte när jag säger att yogan var den absolut viktigaste stunden på dagen för mig. Den fick mig att hitta både lugnet och djupandningen.

Processed with Snapseed.

Oavsett om ni är nybörjare eller erfarna yogis så måste ni kolla in Zalandos nya yogaprojekt!!! Ni hittar Zalando Yoga HÄR. I love it ❤️ Massa inspiration, de senaste yogatrenderna (vem vet till exempel vad gerillayoga är??), yogavideos man kan följa hemma, shoppingguider och toppenbra tips för nybörjare. Man kan till exempel göra ett yogaquiz för att ta reda på vilken slags yoga som passar en själv. Jag ska till exempel satsa på Vinyasa som bygger mycket på ett dynamiskt flow. En riktig gottepåse för alla som är nyfikna på – eller redan älskar – yoga!

Man kan förstås också klicka hem massa yogaredskap (mattor, foam rolls osv) och SNYGGA kläder. Alla kläder jag har på mig i det här inlägget kommer från Zalando och ni hittar dem HÄR. Yoga järnet nu allihop, NAMASTE! #zalandolovesyoga #zalando

I samarbete med Zalando. 

Processed with Snapseed.

img_8232img_8230

6 svar till “Zalando❤️Yoga

  1. Poddkollen skriver:

    Så inspirerande – vill börja! Men som sagt, även om man inte är någon ”yogi” så får man börja någonstans 🙂

    Kika gärna in på poddkollen.se där jag dagligen kommenterar och tipsar om olika poddavsnitt – eller följ poddkollen på insta 🙂

  2. petra skriver:

    har börjat lite försiktigt hemma.. så stel i nacke o rygg att jag måste göra nått åt det.. kontorsråttan som pga hälsporre har fått tänka om med träningen förtillfället o välja bort löpningen, vilket gör att core o nacke inte får sitt..

  3. jessicaalmenas skriver:

    Bravo! Jag har samma problem och yoga är verkligen perfekt för mig.

  4. Eva Svärd skriver:

    Precis som du Jessica började jag med yoga mitt uppe i mitt utmattningssyndrom. Började i januari i år och tidigare har bara prat om yoga gett stresspåslag i hundraåttio. MEN kan utan överdrift säga att yogan är ett av de bästa jag stött på. Har yoga på onsdagar, Restorative yoga och Yoganidra, helt ljuvligt. Det har gått så långt att jag yogar hemma också. Yogan har gett mig så många redskap att klara min vardag som sjuk. Har varit sjuk i 2,5 år eller varit hemma så länge och säkert sjuk i närmare tio år, men vet nu att jag kommer bli frisk. Kram

  5. Stina skriver:

    Hej Jessica! Lyssnade på ert avsnitt av träningspodden om snyggträning. Jag har som du tidigare nämnt att lätt att reagera på träning och därmed bygger muskler snabbt med grova lår, rumpa, armar, mage etc. Känner dock att jag inte vill bygga en ”grov” kropp utan mer en slank och atletisk. Jag älskar att träna och då mest styrke och-explosiv träning vilket blir lite knivigt. Detta gör att jag tappar motivationen till att träna eftersom jag känner mig mindre bekväm i min tränade kropp än min otränade. Har du eller Lovisa något tips på hur man kan träna för att inte bygga så grova muskler och vad gör jag för eventuella fel? kram Stina

  6. Ann-Mari skriver:

    Inspirerande! Nu SKA jag komma igång med yogan. (åh, vill verklligen ha lite nya kläder som passer ändamålet…)
    Att börja med yoga är min ”present” till mig själv efter att ha genomfört mitt första marathon (i Berlin) för en månad sedan.
    Nu vill jag bli stark inifrån och ut!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.